Wednesday, February 19, 2014

SAYA ---> MEK NUN... MEK CHAH... MOK... MEK

SAYA... 


Bersama family
Senyum buat anda



SAYA .. itu lah Zainun @Mek Nun @Mek Chah @Mok
Inilah dia pemilik Teratak Mek Chah.  Group pertama dan kedua Penyewa Teratak Mek Chah panggil saya 'Mok' .... Group lain tu panggil saya mak cik, ada juga panggil saya Mek... hehehe.... Umur?  dah jadi warga emas, baru pencen arrr.... 2 Januari 2014 baru ni bermula episod sebagai YB (Yang Bersara).  Status saya?  berkahwin.  Anak 4 orang, menantu 2 orang, cucu... coming soon...

Nama kat ic:  Zainun Mohd Nor
Panggilan kat kampong:  Mek Chah
Kekawan kat opis panggil saya Mek Nun

Memang anak Tenganu jati.  Menetap di Selangor sejak 1981.  Berhijrah atas urusan kerja/menuai rezeki di negeri orang.


No comments:

Post a Comment

Penghargaan

Jutaan terima kasih kepada rakan-rakan dan pelanggan-pelanggan yang pernah tinggal di Teratak Mek Chah dan menguar
-uarkan kepada rakan taulan dan saudara mara masing-masing tentang kemudahan yang sedia ada.